काठमाडौं: हालै सम्पन्न भएको एउटा ठूला सांगीतिक कार्यक्रमका क्रममा टीकट व्यवस्थापनमा देखिएको गम्भीर लापरबाहीले दर्शकहरूलाई ठूलो कष्ट पुर्याएको छ। विशेष गरी कार्यक्रमको टीकटिङको जिम्मा लिएका 'एनसेल' र व्यवस्थापक 'खल्ती'ले ठुलो आलोचना खेप्नुपरेको छ।
कार्यक्रममा १४ हजार दर्शकका लागि सबै टीकट पहिल्यै बिक्री भइसकेको थियो। तर, यति ठूलो संख्याका दर्शकलाई व्यवस्थापन गर्न आवश्यक रणनीति र पूर्वतयारीको अभाव देखियो।
दर्शकहरूको मुख्य गुनासो प्रवेश प्रक्रियामा रहेको थियो। QR स्क्यान गर्ने मेसिनको कमी, प्रवेशद्वारमा कम जनशक्ति, र समयमै प्रवेश सुरु नगर्दा दर्शकहरूले घण्टौंसम्म लाइनमा बस्नुपर्यो।
"१४ हजार दर्शक आउने थाहा हुँदाहुँदै व्यवस्थापन पक्षले प्रति मिनेट कति दर्शकलाई प्रवेश गराउने भन्ने गणना नै नगर्नु गैरजिम्मेवारी हो," विदेशी भूमिमा रहेका मेघराज नामका एक व्यक्तिले आफ्नो गुनासो व्यक्त गरे।
विशेषतः यदि प्रवेश ७ बजेदेखि नै सुरु गरिएको भए, या पर्याप्त QR स्क्यान मेसिन र जनशक्ति राखिएको भए यस्तो अराजकता देख्नुपर्ने थिएन।
दर्शकहरूबाट परेका तीव्र आलोचनापछि अब 'खल्ती' र 'एनसेल'ले भविष्यका कार्यक्रमहरूको व्यवस्थापनमा बढी विचार गर्नुपर्ने आवश्यकता स्पष्ट भएको छ।
पारस सरको प्रयास र व्यवस्थापनको कमी
दर्शकहरूले कार्यक्रम आयोजना गर्ने व्यक्तिहरूको प्रयासको प्रशंसा गरे पनि व्यवस्थापन कमजोर रहेको उल्लेख गरे।
"पारस सरजस्ता व्यक्तिहरू एक्लैले प्रयास गर्नु पर्याप्त हुँदैन। सबैको एकजुटतासँगै व्यवस्थापन पक्ष पनि सशक्त हुनुपर्छ," एक दर्शकले भने।
आयोजकको जिम्मेवारीको माग
यस घटनापछि ठूला सांस्कृतिक कार्यक्रमहरूको व्यवस्थापनका लागि राम्रो योजना, पर्याप्त जनशक्ति, र प्रविधिको प्रभावकारी प्रयोगको माग उठ्न थालेको छ। आयोजकले आफ्ना कमीकमजोरीको जिम्मेवारी लिएर आगामी दिनमा सुधार गर्नुपर्ने आवाज बुलन्द भएको छ।